Den som letar ...

Sedan vi hade vår första matvandring med tyska turister har jag funderat på hur de hittade till mig. De sa att de letade på nätet så för en stund sedan satte jag mig och testade lite sökning. Från början gav det inget resultat men sedan tänkte jag att det skulle vara kul att se om någon av de som varit med på vandring hade skrivit om det på en blogg. La in några sökord och satte mig sedan och gick igenom träffarna. På andra sidan dök det upp. Det var en lång härlig sida som handlade om Sörmland. Tips på olika ställen och massor med fina bilder. Bland annat var Grattis och Rasmus med på en bild och sedan var både vår matvandring beskriven i ord och så var det en helt fantastisk bild av ett bord med den sagolika salladen som jag hade fått från min producent.
 
Nyfiken? Gå in på www.schweden.tipps.se/soermland.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0