Göra-lista

Så otroligt mycket mer effektiv man blir när man skriver ner det som ska göras på en lista. Det där att få stryka det ena efter det andra triggar åtminstone mig till att få mera gjort. Ändå är det så svårt att använda sig av det dagligen. Märkligt!
 
I går eftermiddag tänkte jag att jag skulle skriva ner några viktiga punkter så jag inte glömde något. Det tog inte lång stund så var alla utom en överstrukna och gjorda. Senast jag skrev lista var nog före jul. Nu ska jag försöka bättra mig lite och göra några punkter för varje dag.
 
Det som står först på listan inför morgondagen är att ringa en veterinärmottagning för att kolla ett pris.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0