Utveckla logistiken

I dag åkte våra gäster i Lillstugan och Åstugan härifrån. Nu är det bara folk i Nergården. De som bodde i Lillstugan var så nöjda med sitt boende och den härliga, lugna atmosfären här på Rocklösa. De skrev i gästboken om hur de njöt av osten och marmelade från Gårdsbutiken när de satt ute och samtidigt hade hästarna betande bredvid sig. Deras två barn gillade ut och ro med båten, gunga och så var killen väldigt fascinerad av traktorn.
 
Hela den här dagen har gått åt till att förbereda inför Matvandringen i morgon. Det tar så mycket tid och det jag kommit på är att jag måste ordna till bättre så jag kan ha allt på samma ställe. Nu ska jag springa mellan frysar, kylar på olika håll, skålar här och där och sedan ska det färdiga förvaras. Det blir rörigt och tidsödande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0