Så kul

Nu är jag i mål. Jag har gjort en facebooksida för min Matvandring. Den blev klar idag sen eftermiddag och det är  redan 21 gillamarkeringar på den och några inlägg. Så roligt och även spännande. Det är som julafton. Sociala medier har verkligen stor kraft och stora spridningseffekter. Nu hoppas jag ni alla hjälper mig med att gå in på sidan och gilla den och gärna dela så sprids det ännu mer. Här kommer länken
http://www.facebook.com/pages/Rockl%C3%B6sa-matvandring/466169546787127
 
Jag är nästan vid målsnöret när det gäller min broschyr också. Den ska kort beskriva Matvandringen och det kommer vara text både på svenska och tyska i den eftersom det är sex tyska guidningar i sommar. Jag har lagt ner massor med tid för att få fina bilder och talande texter. I morgon ska jag lämna över allt till Gnesta tryckeri så får de sätta ihop det hela. Det blir så bra att ha broschyren klar så att jag kan dela ut till intresserade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0