Äntligen

Oj vad länge jag har gått och planerat för att jag ska göra en broschyr om min matvandring. I går började jag lägga in lite bilder i datorn och idag tog jag mig äntligen i kragen och började skriva och montera. Jag är väldigt nöjd över bilderna jag fått ihop och även texten blir bra. Nu är det bara det där med stil, färg och textstorlek på rubriker som ska till. Så har jag även sista sidan kvar men där ska mest vara kontaktuppgiter, karta och lite annat.
 
Jag håller också på och skapar en facebooksida. Det är inte lätt när man inte kan det så bra. Som tur är går jag på kurs i sociala medier just nu så jag räknar med att kunna få lite hjälp av lärarna.
 
En alldeles nyfödd rådjurskilling fotad vid promenad i hagen våren 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0