Säljer fårskinn

Min annons på Blocket om att jag har fårskinn till salu gav mig en kund idag. Det var en kille som kom från Eskilstuna. Han kom ut för att välja sitt skinn och hittade ett direkt som han blev väldigt förtjust i. Han tyckte de var enormt stora och fina. Nu hoppas jag att det dyker upp lite fler kunder så här inför julen.



Dagens middagsrecept hittade jag i en ny kokbok som jag haft ett tag men inte tittat i tidigare. Den är inte LCHF men det var ändå en massa användbara recept. På vår middagstallrik låg det idag: Hjortfärsjärpar med salviakryddning, getostcreme och en sallad med mycket tomater med vitlöks- och  citrondressing. Smakerna gifte sig verkligen bra med varandra så det var väldigt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0