Besiktning

Min hästtransport har hunnit bli fyra så det var dags för en besiktning. Inte världens bästa dag att åka iväg med släpet kan jag säga. Tidvis vräkte snön ner så sikten var inte bra. Det låg ca 1 dm snö på vägen. Jag hade en bokad tid i Strängnäs. Dit är det 3,8 mil varav hälften är på liten slingrig grusväg. Jag åkte i mycket god tid så jag skulle kunna köra lugnt.


Christ comet aluminium

En riktigt petig kontrollant råkade jag ut för men enda anmärkningen blev att lampan över nummerskylten inte lyste. Är det inte larvigt? Det är som att de absolut måste hitta något. Killen tyckte också att bromsen var gränsfall men när jag berättade det för Anders sa han att justerar man som de vill så går det inte att backa släpet. Vi får väl spänna till den lite om två år när jag ska på besiktning igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0