Mässdagen

Så var det då dags att dra iväg till Gnesta och vara med på näringslivsmässan. Jag fick bärhjälp in med mina prylar och det var toppenbra. Det är alltid så mycket som ska på plats. Jag hade tagit med mig två dukar och det blev riktigt fint. Dessutom några kartonger som jag la under så att det blev två höjder på bordet. Jag hade packat en del presentförpackningar och de sålde jag en hel del av under dagen. Det var även många som försedde sig med en broschyr och flera förhörde sig om gourmetvandringarna.
 
Vid några tillfällen lyckades jag ta några kontakter med andra företag för att skapa intresse för julgåvor till anställda och även att förlägga möten på Rocklösa. Alla reaktionerna var mycket positiva så tror att det kan bli fler affärer framöver.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0