Rida på en våg

I går träffade jag min mentor. Varje gång blir jag så inspirerad och fylld av energi. I morse fick jag nästan lite panik av allt jag vill göra i mitt företagande men efter en riktigt lång frukost hade jag gjort en lagom plan för dagen. Och vilken bra dag det blev. Det kändes som att vad jag än gjorde så blev det bra. Bl a så kunde jag hjälpa en kursledare att hitta en expert på hemsidor. Hon hade fått ett avhopp med kort varsel. I mitt nätverk finns det en duktig kille och han kunde hoppa in den aktuella dagen. Roligt när man kan bidra.
 
Sedan la jag ut annons på Miljon som jag nu har bestämt mig för att sälja. Det var flera intressanta intressenter som hörde av sig och en provridning är bokad.
 
Jag ringde också ett företag för att erbjuda mina julgåvor. Kom inte till rätt person men fick bra respons och i morgon ska jag ringa den som ansvarar för den biten.
 
Efter det gjorde jag något som har legat länge. Jag skrapade och målartvättade två fönster som hör till Lillstugan. Vi har en bokning på lördag men jag räknar med att hinna måla klart insidan. Utsidan är nykittad och den får jag måla när de åkt hem. Nu när det blivit kallt målar jag inomhus.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0