Beställt och nya rutiner

Nu har jag gjort en beställning på 800 klistermärken. Det var svårt att välja form men slutligen så bestämde jag mig för ett ovalt märke med logga och namn. Jag har nu också börjat designa skyltarna till gården och bestämt storleken. I morgon ska jag skicka in min önskan och sedan får jag en prisuppgift på vad allt kommer att kosta.
 
Jag är så trött på alla lappar som ligger på skrivbordet med saker som ska göras mm så idag hämtade jag en anslagstavla som jag lyckades klämma in på en vägg i närheten av mitt skrivbord. Jag har ju världens minsta arbetsplats med brevkorgar, pärmar och annat som trängs överallt. På anslagstavlan ska jag sätta upp alla lappar med det som ska göras. Skönt att kunna samla dem på ett ställe varefter jag kommer på sådant som jag inte får glömma. Också en skön känsla när jag sedan kan kasta lappen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0