Mentormöte

Sedan en tid tillbaka har jag en mentor som jag träffar och kan diskutera olika frågor med. I dag var första gången han var på besök här på Rocklösa. Det kändes så bra att få visa runt på alla ställen och berätta om planer, hur jag tänker mm. Efter rundvandringen drack vi kaffe och sedan hade vi ett långt möte med många intressanta diskussioner. Jag får alltid inspiration och det är skönt att ha ett bollplank. Det blev också lättare att se framåt och tänka strategiskt i och med att han fick ta del av min värld här på gården. Mitt första uppgift efter att han åkt hem blev att hitta en bra bild till annonsen i katalogen om Utlyktsvägen. Jag tror att jag har fastnat för den här.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0