Flera sajter

En massa regn har fallit så nu är det riktigt klafsigt i naturen. Det passade bra att jag tillbringade en stor del av dagen vid datorn. Det här jobbade jag med i dag:
 
1. Ska lägga ut att vi har B&B och stugor på flera annonssajter. Hittade fem som jag var in och kollade på.
2. Nu är färgerna bestämda på loggan och dess slutliga utseende. Gjorde de sista valen idag.
3. Hade fått en förfrågan på engelska om boende för 16 personer. Satte ihop ett längre brev. Lyckades få till språket riktigt bra. Det går framåt ju mer övning jag får.
 
För att inte bara sitta vid datorn så städade jag även i hönshuset under dagen. Skönt med ett avbrott. Jag tog också en promenad på spången längs ån och insåg att det svämmade över rejält från ån.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0