Det går så fort

Oj så fort tiden går. I morgon är det redan fredag. Det har varit en skön vecka med arbete i lagom takt. I dag kom det en ny gäst som ska bo i Åstugan några dagar. Jag passade också på att städa Lillstugan under dagen. Ett tu tre så kommer det en bokning och då är det skönt att det är klart.
 
På lördag byter vi gäster i Nergården så det blir en städdag. Nästa helg är det gourmetvandring både på lördagen och söndagen så för att det inte ska bli för jobbigt så ska jag redan i morgon ta en tur och hämta några av de produkter som tagit slut.
 
I tisdags var jag på möte med andra aktörer på årets Aptitrunda. Då passade jag även på att besöka en ny producent med mycket lufttorkat. Vilka goda korvar han har. Jag har fått med mig några sorter hem och håller nu på och testar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0