Mycket spännande

Nu händer det mycket med allt jag jobbat hårt med under våren. Har just fått veta att mina skyltar är klara för avhämtning. I dag fick jag även första utkastet till min nya broschyr. Det mesta ser mycket bra ut. Det är intressant hur annorlunda ett proffs lägger upp layouten. Det gör ju också att alla som får den i sin hand kommer se skillnad. Nu ska jag tycka till och komplettera med lite texter.
 
I det här fina vädret som var idag passade jag också på att måla två fönster och karmarna. Grundfärgen är på plats så i morgon räknar jag med att hinna två strykningar så är de sedan klara. Då är gaveln som är det första man ser på Lillstugan helt färdig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0