Vädret trilskas

Vädrets makter är inte riktigt med oss i år. Jag vill ha uppehållsväder när det är gourmetvandring. I morgon är det dags igen med deltagare från ett företag. Som det ser ut nu kommer vi få lite regn under dagen. De första timmarna uppehåll men sedan duggregn. Jag hann aldrig plocka ner tälttaken från söndagens vandring och det var väl tur det. Det jag inte gillar är att det ser ut att blåsa en del också. Det innebär att regnet kan slå in ändå. Jag hoppas nu på att jag i morgon när jag vaknar så har de ändrat prognosen till det bättre.
 
I dag har jag förberett allting till vandringen. Det märks att det är början på en ny säsong för jag har inte full kontroll på allt. Tur att jag har en lista att titta på så att jag inte missar någon detalj.
 
Alla hästarna går på bete och det är skönt när man har mycket att göra. I dag var sista dagen att bli klar med EU-stödsansökan, Känner mig ganska nöjd att jag under de sista veckorna faktiskt lyckats med både den, momsdeklarationen och den stora deklarationen för 2014.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0