Mycket bilder

Nu blir det en hel del koncentration på att ta bilder under dagen som speglar min verksamhet. I går la jag ut tre stycken på Swedish Welcomes instagramkonto. Först en med mig själv vid Nergården, sedan en på vår gäst som skulle cykla iväg och slutligen från när hovslagaren var och skötte hästarnas fötter.
 
I dag startade jag med en matbild då jag gjorde beställningar av varor till kommande gourmetvandringar och sedan blev det en bild på det jag förberett för att välkomna våra tysktalande gäster som anlände vid middagstid.
 
Att vi skulle ha gäster i Nergården som nu ska bo en hel vecka har inneburit att jag storstädat där nere inför start på säsongen. Det blev ytterligare flera timmars puts under dagen trots att tyckte att jag nästan var klar. Hann även klippa lite gräs så det inte såg alltför vildvuxet ut. Skönt att veta att huset nu är rent från topp til tå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0