Morgonsoffa

Gnesta kommun bjöd in till morgonsoffa för företagare i morse. Jag brukar sällan gå men den här gången var det många intressanta gäster. Hon som leder morgonsoffan är riktigt bra och det blev många skratt. Nätverkade under frukosten med några nya bekantskaper och innan jag åkte hem så hann jag träffa min tyska guide, Berit och ett av våra kommunalråd. En morgon som var väl värd att stiga upp tidigt för.
 
På vägen hem stannade jag och övriga styrelsen för Kosläppet för att handla. Vi ska ha nätverks- och avstämningsträff med grillning i morgon  kväll här på Rocklösa. Det blir roligt att höra vad olika aktörer har haft för antal besökare och erfarenheter av Kosläppsdagen. Hörde ett rykte om att de haft över 1000 besökare på själva kosläppet.
 
Berit, vid det andra stoppet på Gourmetvandringen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0