Frukostmöte

I går var jag runt till åtta olika producenter och hämtade varor till kommande gourmetvandringar. Det tog en stor del av dagen.
 
I dag startade jag med att åka till Gnesta och vara med på företagarfrukost för kvinnor. Trevligt och kul att träffa nya ansikten. Här hemma fortsatte sedan dagen med att skära och paketera allt som ska vara med på lördagens och söndagens vandringar.
 
Nu på kvällen hämtade jag Viveka vid bussen. Det första vi gjorde var att flytta på Miljon och Miljard. Det kändes precis som på den gamla hästtiden. En nostalgisk känsla. Viveka har ju varit här och hjälpt mig mycket med ridlägrena. Nu ska hon vara med på vandringarna för att lära upp sig. Hon kommer sedan ta hand om alla vandringar på engelska.
 
Viveka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0