Det blev regn

Det blev faktiskt exakt så som SMHI förutspådde. Vi fick regn vid 14-tiden. Då hade mitt gourmetvandringsgäng kommit fram till stora stoppet och eftersom Anders och jag satte upp tälten igår så befann sig alla under tak och åt när regnet satte igång. När vi var klara på det stället och skulle vandra vidare så slutade regnet och sedan kom det igen några gånger men bara när vi stod under tak på de andra stoppen. Snacka om tur!
 
Jag har haft en väldig tur med att det alltid brukar vara fint väder när jag har gourmetvandringar. En enda gång på två år har det regnat under vandringen och så kom det en hastig störtskur på några minuter förra sommaren. I övrigt har det alltid varit uppehåll.
 
Jag har lite nya produkter med på årets vandring och flera av dem gjorde riktigt succé.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0