Återträff

I dag hade jag inbokat en återträff i projektet jag tidigare deltagit i. Det är ett så härligt gäng att träffa och alla delar med sig av bra förslag så en sådan här dag vill man inte missa. Jag utnyttjade resan till att både på ditvägen och hemvägen passa på att stanna vid olika producenter och hämta varor till butiken och vandringen.
 
Nu börjar det se riktigt fint ut i alla hyllorna. Tyvärr fick jag inte till det med ett stopp så jag får väl klara mig utan de varorna tills jag har tid att åka igen.
 
I brevlådan låg det idag ett spännande kuvert. Det var från sörmlands turistutveckling och innehöll en kopia av en artikel skriven i tysk press för de tyskar som gillar skandinavien. Journalisten hade varit med på en matvandring i fjol och skriev jättetrevligt och utförligt om sin upplevelse här på Rocklösa. Nu blir det riktigt spännande att se om det får någon effekt på bokningarna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0