Dra lärdomar

I dag har jag haft besök av de som jobbar med turism i Gnesta kommun. Jag ordnade en liten minivariant av gourmetvandringen på ca 1 timme. Vi gick mycket kort och så gick den mesta tiden till att äta och jag berättade lite förkortat om några saker för att visa dem hur mitt upplägg är. Jag hade valt en rätt från varje stopp med tillbehör och det var precis lagom. Alla åt och njöt och berömde med stora ord den goda maten.
Vi tittade sedan på våra boenden och gårdsbutiken. I butiken passade de på att handla en del med sig.
 
Det var en mycket lärorik dag för mig också. Spännande att se hur en så kort vandring tas emot och upplevs. Det var mycket av dagen jag kommer ta med mig i den fortsatta planeringen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0