Tripadvisor

Tripadvisor ska vara världens största sajt för bedömning av boenden och turistupplevelser. Jag vet inte om vi i Sverige använder den så mycket men den är mycket stor i resten av världen. Skulle vara kul om ni kan skriva en kommentar i fall ni någonsin använt er av den.
 
I flera år har det tjatats på oss turistföretagare att lägga in vår information så nu har jag äntligen tagit mig tid och gjort det. Texterna ska vara både på svenska och engelska och så gäller det att ha många fina bilder som lockar. Det har tagit mig två dagar att fixa till det. Nu väntar jag bara på att deras administration ska bli klar så att allt läggs upp.
 
Jag fick en förfrågan på boende idag i ett mejl på engelska. Kanske kommer det den vägen.
 
 Tripadvisorloggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0