Min turdag

Ödet lotsar en verkligen till positiva saker. I höstas fick en konstnär en bunt med matvandringsbroschyrer av mig. Nu hörde hon av sig och undrade om hon kunde lägga in resterande på ICA i Björnlunda för hon skulle flytta. I dag när jag ändå skulle iväg till grannorten åkte jag om deras ICA och frågade efter kuvertet med mina broschyrer. Träffade på ägaren och när jag skulle gå så sa jag att de naturligtvis skulle behålla varsin. Gav ett litet tips om att en matvandring var något som en arbetsplats skulle kunna göra gemensamt.
 
Innan jag hinner ut ur butiken så blir jag inkallad på deras kontor och erbjuden en halv sida gratis annonsplats i deras reklamblad. Tillsammans ska vi bestämma vilken vecka jag ska vara med. Man tror inte det är sant. För det första att det finns så generösa andra företagare och att mitt korta besök där ledde fram till detta fantastiska. Wow!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0