Med häst och vagn

Jag har varit med om något jag verkligen vill rekommendera. En mycket trevlig tur med häst och vagn och fikapaus mitt i skogen. Det var en kommande samarbetspartner jag hälsade på utanför Enköping. Hennes företag sysslar med hästkörning - bröllop, historiska utflykter, månskensturer vid fullmåne mm mm. Jag visste inte att vi skulle åka efter häst när jag körde till henne. Vi sågs för att kunna prata mer om våra planer. Sedan bjöd hon mig på en åktur och det var så trevligt. Superduktig häst (bruksnordis) som var lugn och trygg i allt.
 
Hennes företag heter Hästkraft och man kan boka olika turer med olika längd och även där mat ingår. Den lilla turen vi tog med kafferasten var så trevlig så vill du göra något kul - åk häst och vagn i Fjärdhundra.
 
Vår lilla Zorro som vi hade för många år sedan var inkörd. Det är min enda erfarenhet av att köra häst.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0