VM

Det blir en del timmar framför TV:n under dagarna nu när det är skid-VM. Jag gillar verkligen att titta på de olika vintersporterna. Det är ju inte bara under VM som helgerna är fyllda av tävlingar. Det kräver en del planering för att hinna med gårdens sysslor och se det som är viktigt. Vi brukar t ex lägga förmiddagsfikat ihop med att det ska tävlas i någon disciplin. Mina favoriter är skidskytte, slalom, storslalom, längdåkning  beronde på vilken sorts tävling och så nu på slutet har de visat en del skicross och det är riktigt spännande. Vissa dagar är det tävlingar inom samtliga sporter så då blir det inte så mycke nytta gjord i övrigt.
 
I dag har jag i alla fall bakat LCHF-semlor så det kommer serveras till morgondagens skidlopp.
 
Hittade den här semmelbilden i mitt arkiv. Det är en bild på traditionella semlor. På våra LCHF-semlor har vi inget florsocker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0