Hemsidan

Jag har ju varit lite hostig en period så jag har undvikit att vara ute mer än nödvändigt. Det har gjort att jag har ägnat mig åt lite arbete på min hemsida. Det är alltid något som behöver förnyas. Nu håller jag på med de olika sidorna om gourmetvandringen och skriver nytt, lägger in nya bilder och gör några nya flikar. Det är svårt att ändra överallt samtidigt så att informationen går i takt. Just nu stämmer inte bokningsformuläret med informationen på hemsidan. Det kan jag inte ändra själv så jag väntar på att min son ska göra det.
 
Vill du kika in på mina ändringar så kommer här adressen www.rocklosa.se
 
På vår 5-timmars vandring klättrar vi även över några stättor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0