Det ger sig aldrig

I helgen var vi bortresta till Göteborg. Det var ett riktigt jobbigt väder att köra hem i. Mycket regn och en del blåst.
Jag har haft hosta ett tag och misstänker att jag hostat sönder ett revben. Det har gjort att jag sovit så dåligt under en längre tid. Under måndagen kände jag mig riktigt hängig så när vi ätit och jag hade checkat in boendegäster i Nergården gick jag och la mig med några tidningar. Det blev inget läst för sömnen tog överhanden. Jag vaknade mitt i natten och drog av mig lite strumpor och en tjock kofta samt släckte lyset. Sedan sov jag igen. I morse vaknade jag kvart i åtta och då  hade jag sovit i 12 timmar. Var ändå inte riktigt utvilad så en en bra sovnatt till så kommer jag nog i form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0