Kanondag

En kanondag ur fler aspekter. Äntligen var det fint väder under en hel gourmetvandring. Det var mängder med dagg i gräset på morgonen när jag skulle köra ut alla varorna så jag hade på mig gummistövlarna. Nu känns det så där härligt friskt som kommer med att hösten närmar sig. Jag var förstås uppe riktigt tidigt för företaget som hade bokat en gourmetvandring under dagen ville starta redan kl 10.00.
 
I god tid var jag klar och strax efter utsatt tid kom gänget från en konferensanläggning. De såg fram emot dagens vandring och var både nyfikna och frågvisa då jag började berätta.
 
Det blev en mycket trevlig vandring och alla sa efteråt att de var supernöjda med dagen. Det här gänget fastnade verkligen för smaken på våra ägg så alla köpte med sig en kartong hem.
 
Dagg i gräset och så vackert i morgonsolen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0