Säljer ägg

I dag hade jag bestämt mig för att uträtta lite ärenden. Det passade extra bra då en kund ville köpa 50 hönsägg och hon jobbade i Södertälje. Svängde förbi hennes jobb och fortsatte sedan till en leverantör och fick med mig en stor kartong. Det kommer räcka under hela gourmetvandringssäsongen.
 
Sedan bar det iväg till IKEA. Fick med allt på listan men hade behövt transporten för att kunna köpa några större saker som jag ville ha. Det får bli nästa gång. Lite brättom hade jag när jag var där för jag hade en tid att passa i Gnesta. Kommunen skulle visa oss turistföretagare den nya websidan som är på gång. Vi blev även bjudna på lite småplock att äta och kaffe på maten för de som önskade.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0