I sista minuten

Jag kom in från djuren vid sex-tiden efter att fodrat och tagit en promenad i skogen. Som tur var kollade jag genast min mejl innan jag skulle börja med middagen. Det hade kommit ett meddelande om att en gäst bokat rum och skulle komma samma kväll. Panik! Som tur var fick jag snabbt tag i henne och kunde stämma av tiden. Jag hade en och en halv timme på mig innan de skulle dyka upp. Det visade sig vara tre personer från ett företag som var ute på arbete. De ville ha varsitt rum så jag skyndade mig att bädda och sedan snabbt städa huset som var lite rörigt efter att det använts i helgen. Strax efter sju var det klart och vi hann t o m äta middag innan de dök upp då de var försenade.
 
Nu ska de bo här i två nätter och åka på jobb runtomkring.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0