Annonsarbete

Just nu försöker jag få till en annons för föreningen Kosläppets räkning. Vi är tre stycken som ideellt jobbar med att få till evenmanget Kosläppet den 9 maj. Vi ska ha några annonser i tidningar och nu har det fallit på min lott att försöka sätta ihop något. Det jag funderar på är hur mycket informtion som ska stå. Försöker komma på hur jag själv vill ha det. Om annonsen fångar ens intresse så kanske det är skönt att det finns lite info i den. Skippar man det blir det mer plats att skriva stort med något kort. Vad gillar ni bäst? Tror jag själv föredrar lite fakta som kan vara i mindre stil och som jag kan läsa om jag vill.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0