Korvstoppning

Nu har hösten dragit igång på allvar och det märks på att det erbjuds en massa intressanta kurser och utbildningar för företagare. Jag har deltagit under en längre tid i ett projekt som handlar om att öka kvinnors företagande. Det börjar gå mot sitt slut så där är nog bara en gång kvar. I går var jag även på sista omgången av en utbildning i Ledningsråd. En spännande dag för fler hade startat upp och det var mycket intressant att lyssna på deras erfarenheter.
 
I dag har jag varit i Västerås på en kurs i google Analytic. Ett verktyg för att kunna se hur många som besöker mina hemsidor, vilka sidor de är inne på, hur länge, om flödet ökar vid annonsering mm mm. I början kändes det ganska OK men sedan blev det bara för mycket och svårt att hänga med. Får se om jag orkar lägga någon energi på det. Helt klart är det bra men går åt många timmarför att lära sig det ordentligt innan man börjar kunna plocka ut den man behöver.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0