Tysk och engelsk


 
Under förmiddagen hade jag möte med min tyska guide och vi satte oss för att planera inför nästa års matvandringar. I år testade jag vid ett tillfälle att ha en svensk grupp som matvandrade först och med en timmes förskjutning så startade hon med en annan grupp på tyska. Det blev ett mycket bra upplägg där jag sparar in massor med tid på logistiken. Grupperna ser aldrig varandra så det blev helt enkelt perfekt. Nu försökte vi lägga dubbla dagar där det går men man måste också ta hänsyn till att de turister som hyr stugor här ofta byter på helgen. Därför är de dagarna mindre bra. Vi fick i alla fall ihop sex tillfällen med tyngdpunkt på juli och augusti.
 
Jag har även fått tag på en engelsk guide så nu ska jag även kolla med henne om samma datum kan passa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0