Kylslagen musik

I fyra dagar är det ett musikevenemang här i Gryt som vår socken heter. Några goda vänner ville ha med oss på en konsert under kvällen men eftersom Anders var upptagen så hängde bara jag med. Först var det en liten tapastallrik innan konserten sedan började. Det var en tangoinspirerad musik. Trevligt men ack så kallt. Trodde jag skulle frysa ihjäl. Vi satt i en loge där den övre delen varit höskulle med rejäla springor mellan planken. All den kalla luften föll ner så det var helt enkelt iskallt. Det hade inte varit något problem om man hade vetat om det och klätt sig därefter. Men så var det inte. Lite snyggare kläder brukar inte betyda varma.
 
Får se om jag somnar i kväll nu när jag är kall ända in i märgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0