Avslut

Undrar om det var sista ridlägret jag kommer ha eller om jag blir övertalad att anordna fler. Trevligt är det och även den här dagen bjöd på skratt och mer träning på ridbanan under ridlektionerna. Vi avslutade med lite lek där både barn och vuxna gick in i det hela med liv och lust.
 
Grattis deltar i våra tokiga lekar
 
När alla åkt hem satte jag mig direkt vid köksbordet och fyllde i min deklaration. Det är framförallt delen för företaget som alltid tar lite tid. Det är så mycket som ska summeras och det är lätt att man knackar in fel siffror. Efter någon timme var i alla fall allt klart så sedan blev det god middag på rester och lite avkoppling med läsning och TV.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0