Helst inomhus

Tack och lov hade vi lite molnigt i morse och då var det helt OK att vara utomhus. Senare sprack det upp och då föredrar jag inomhusarbete. I morgon ska jag ha en matvandring och därför tillbringade jag halva dagen i bilen och och åkte runt och hämtade varor. Resten av dagen gick åt till att skära, blanda och förbereda all mat och dryck. Det kan komma någon skur i morgon enligt prognosen men det var vara 0,1 mm så det ska nog inte störa oss.
 
I den här värmen är jag tvungen att vattna mina squashplantor varje dag. Det finns många frukt
 
ämnen på dem men man ser att flera hela tiden inte utvecklas. Det är nog för att det är för torrt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0