Typiskt hästar

Nu har vi en spekulant på Chassi och vad tror ni händer då? Jo, helt plötsligt är hon halt på ett ben. Är det inte märkligt att det händer just nu med tanke på att hon aldrig varit halt på de 6 år hon har bott hos oss. Efter lite letande upptäckte jag en sko som glappar och msstänker att det kan kommit in något litet gruskorn som kan ligga och skava. Värmen i benet har gått tillbaka och nu går jag bara och väntar på att hovslagaren ska
komma.
 
Jag har varit med om flera gånger att hästar just när man ska åka och provrida eller jag själv ska visa en häst så händer just sådana saker som att de inte är fräscha. Jag undrar om de gör så för att de inte vill ha några förändringar?
 
Vår vackra Chassi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0