Årets ryck

I dag har jag varvat OS-tittande med att röja på mitt skrivbord. Det är perfekt att ta med sig högarna och hålla till framför TV:n. Då kan man titta när man vill och i övrigt jobba samtidigt som man lyssnar.
 
Skrivbordet börjar snart se riktigt OK ut. Det hinner samlas mycket på det under ett år. Mitt problem är att jag har lite för lite utrymme för lådor och fack där jag skulle kunna sortera in det på en gång. Jag har nu när jag gått igenom allt försökt att stoppa det som hör ihop i lite olika mappar. De tar inte så stor plats men ändå blir det lättare att hitta. Ett fynd gjorde jag i all städning. Jag hittade en hel artikel om Dominans pappa, Don Primero. Han finns inte längre, tror han blev 25 år. Han ligger fortfarande i topp när de rangordnar vilka hingstar som är bäst. Här kommer en bild.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0