Väcker känslor

Oj vad jag har letat efter en speciell julklapp. Vissa saker tror man det ska bli hur lätt som helst att hitta och så upptäcker man att det inte finns i en enda affär. Det var nästan att jag hade gett upp då jag idag kom på ytterligare ett ställe. Valde först att ringa för att kolla om de hade något som kunde stämma. Äntligen så lyckades jag. Nu är julklappen införskaffad och även inslagen och en bock som markerar färdig finns på min lista. Härligt! Det bästa av allt var att jag hittade den i Gnesta. Man ska inte gå över ån efter vatten.
 
Jag har suttit och letat efter några bilder att skicka med min rapport till Skogsstyrelsen. Det tar tid men är samtidigt kul när man hittar härliga kort som tagits under åren. De väcker verkligen olika känslor.
 
Ser ni ekorren?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0