Dags för julklappar

Det är fler än jag som nu tänker på julklappar. I dag beställdes ett presentkort på gourmetvandring och en bokning på nästa års vandringar i maj. Jag hoppas det sprider sig hur uppskattad ett presentkort från oss är.
 
Jag har också ägnat dagen åt julklappar. Det fick bli en tur till Strängnäs. Jag besökte både köpcentrat utanför och själva staden. Vissa gånger när man handlar har man verkligen flyt men idag var inte en sådan dag. Fick inte alls klart med allt som stod på listan. Måste erkänna att det mesta jag handlade var till mig själv och företaget.
 
Jag hade en beställning på ett halvt kilo kaffe från gårdsbutiken som jag levererade i Strängnäs så lite nytta blev också gjord.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0