Värsta smällen

I dag har jag haft kontakt med två matproducenter som jag hittat. Jag vill träffa dem för att se om det de har i sitt sortiment passar in på Matvandringen. Det är roligt att hitta nya samarbetspartners och att de som kommer tillbaka och går en matvandring igen ska få möta lite nya produkter.
 
Mitt i samtalet med den ena small det plötsligt till utanför huset. Det var åskan som kom helt utan förvarning. Jag hoppade högt och avslutade omgående samtalet. Att prata i telefon ska man ju undvika vid åskväder. Sedan öste regnet ner så det var bara att satsa på en kopp kaffe innan regnet minskade och jag kunde börja städa husen inför gästerna nästa helg.
 
Putsa och feja efter gästerna i Lillstugan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0