Tysk guidning

Kl 13.00 startade vi dagens matvandring som var för tyska researrangörer och tysk press. Min tyska guide fick äran att lotsa runt och berätta om naturen och maten. Vi hade en fantastisk tur med vädret och i solen var det väldigt varmt. Deltagarna tyckte naturen var fin och vacker och när det kom till maten använde de ord som utsökt, unikt, delikat mm. Trots att de i tre dagar åker runt i sörmland och överallt blir serverade det allra bästa var vi enligt dem  i en egen division. Att höra det gjorde mig väldigt glad. Nu ska jag förmedla det till mina leverantörer som med sin kvalitet och skicklighet gör det möjligt för mig att få till dessa uppskattade kombinationer och smakupplevelser.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0