Turismutveckling

I dag skrev Sörmlands turistutveckling om visningsresan som gjordes för tyska researrangörer och tysk press. Vi är omnända i deras blogg och så var en fin bild med på ett av de uppdukade borden. Vill du stötta vår facebooksida kan du gå in på den här länken och gilla sidan https://www.facebook.com/pages/Rockl%C3%B6sa-matvandring/466169546787127
 
 
Den här dagen har jag tillbringat i Gnesta. Det började med en säljkurs på morgonen. Tyvärr kunde jag bara vara med en timme för sedan var det dags att åka till Södertuna slott. Här hade Destinationsutveckling Sörmland möte för att jobba vidare med paktering av boenden och upplevelser. Det var en så där dag. Det visades inget större intresse för att försöka få folk till mina matvandringar på Rocklösa. Däremot ville de gärna ha matvandring på sin anläggning. Inte riktigt det jag tänkt med mitt koncept.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0