Samarbete

Nu har jag inlett ett samarbete med Sparreholm slott. Idag var jag på besök på slottet och träffade Elisabeth som är ansvarig  för aktiviteterna där. Jag har aldrig varit på slottet tidigare och jag ville se hur det såg ut innan jag ville inleda vårt samarbete. För mig är det viktigt när jag ska paketera min matvandring med andra att det känns tilltalande och håller bra kvalitet.
 
Jag fick en rundvandring både i deras muséer och i slottet. Såg de flesta rummen och alla sällskapsytor. Om jag älskar det - ja. Där kan jag tänka mig att bo. Jättefint inuti, trivsamt och hemtrevligt och man längtar efter att sjunka ner på någon av alla platserna med en bra bok. Exteriört är det ett mycket fint slott som ligger på en smal udde. Det gör att vattnet är nära överallt. När man åker dit är det först en liten fin kyrka  som känns som den hör till slottet. Sedan kör man genom en fantastiskt lång allé.
 
Nu ska vi göra ett paket ihop. En weekend med först en matvandring på Rocklösa och sedan boende på slottet. Kan det bli bättre?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0