Så kan det gå

I dag var en oturens dag. När jag skulle gå in till hönsen och öppna hönshuset så fastnade jag med klacken på stöveln i staketet. Jag stod där på ett ben med det andra högt i luften och försökte komma loss. Tillslut tappade jag balansen och ramlade ner på höften med foten i staketet. Staketet är ganska mjukt så där var det ingen fara men däremot var marken förfärligt hård tyckte min kropp. Jag hade ett hönsägg i handen och det höll men kroppen mår desto sämre. Kunde knappt ta mig till huset och det gjorde så ont att gå så jag blev illamående. Preparerade mig men en värktablett och lyckades sedan överleva en visning av Bilbo. Den gick inte heller något vidare så det var inte min dag idag. Höften något bättre nu på kvällen men funderar på om det kan vara en spricka. Får se hur jag känner mig i morgon när jag vaknar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0