Nya datum

Nu har jag dragit ut en årsöversikt för 2014 och börjat planera in nästa års matvandringsdatum. Jag har pratat med min tyska guide och när det gäller den tyska guidningen har vi planerat in 2 tillfällen per månad. När det gäller det på svenska så sitter jag fortfarande och funderar lite men det blir nog något liknande. Alla gruppbokningar kommer ju sedan till utanför dessa datum.
 
Den här veckan är det seniormässa och jag har i samarbete med Trosa Event gjort en dagsutflykt med buss från Stockholm till Rocklösa för en 4-timmars matvandring. Killen som driver Trosa Event står och säljer de kommande dagarna på mässan. Det blir spännande att se vad det kommer att leda till.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0