Hormonkursen

Nu är jag helt fullmatad i hjärnan med en massa ny kunskap när det gäller våra hormoner i kroppen och hur de samspelar. Har fått lära mig massor om vad som händer när de är i obalans och hur mycket det kan påverka att vi blir drabbade av allvarliga sjukdomar. Kan kort säga att stressen i vårt samhälle är en riktigt stor bov.
 
Det här var ett riktigt svårt område att ta in för det blir så komplicerat när allt samspelar med varandra. Har en del studiematerial med mig hem så nu gäller det bara att tränga ner i det för att bli riktigt duktig på området. Tror faktiskt att jag ska ta och göra ett hormontelst framöver bara för att se hur det står till i min egen kropp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0