Finns det någon mer?

Jag undrar om det finns någon mer som råkat ut för det som hände mig idag?
 
Jag mockade igår det mesta på den grusade planen framför killarnas lösdrift med traktorn. Det var lite kvar att handskyffla så efter en regning natt bestämde jag mig för att göra klart resten. Det var uppehåll och solen tittade fram ibland. Inne i själva foderringen hade det samlats en massa gammmal spill så det sista jag gjorde var att hoppa in och börja ösa i skopan. Såg en litem mus springa iväg och gömma sig vid kanten. Helt plötsligt bet det till på benet i knävecket. Jag hade tjocka jeans på mig så det var på insidan. Man får lite panikkänsla när sådant händer. Skyndade mig att försöka få bort insekten som jag trodde det var. Jag drog snabbt ner byxorna för att se om jag kunde se vad det var och plocka bort det. Där satt en mus på insidan. Den hoppade snabbt iväg när den såg dagsljuset. Undrar om jag är ensam i världen med att ha fått ett musbett i knävecket med långsbyxorna på?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0