Marknadsföring i möten

"Du måste rida på vågen" sa en god vän häromdagen. Hon syftade på att Matvandringen uppmärksammats på så många olika sätt. Det innebär att jag i kväll ska gå på LRF:s årsmöte här i vår lokalförening. På dagordningen nämns att mötet bl a ska diskutera hur bonden ska kunna sälja maten. Passar då perfekt att jag är där och gör reklam för mina Matvandringar.
 
I morgon är jag inbjuden till Nyköpings turistbyrå för att berätta om Matvandringen. De vill veta mer om den. Det här är nog en turistbyrå som gärna jobbar med andra delar av Sörmland än bara Nyköpings kommun.
 
Nästa vecka är jag inbjuden till en Skogsdag i Sigtuna. P g a att jag sökt bidrag från "Väx med skogen" och beviljats det har jag blivit uppmärksammad även i skogskretsar. Det ska vara ca 80 personer där. Jag hoppas hinna nämna lite om mina matvandringar i hop med att jag berättar om vad bidraget ska gå till.
 
 Här skulle det vara en bild men det verkar hopplöst att få det att fungera så ni får stå ut ändå.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0