Kurs och kurs

Oj så mycket kurser det är på gång just nu: Halvdagar, heldagar och så är det någon ledig dag i mellan då man hinner andas. I dag har jag varit i Nyköping på eftermiddagen. Vi fick bland annat lyssna på fem framgångsrika företagskvinnor. Häftigt att se vilken kraft alla hade på sina olika sätt. Mycket intressant.
 
Jag fick också berätta lite om mitt arbete med matvandringen och hur jag förberett mig inför säsongen. Alla gratulerade till utmärkelsen Årets Värdskap.
 
Jag mötte under rasten en från Sörmlands turismutveckling. En av hennes kolleger är just nu i England och tillsammans med Östergötland står på mässa och säljer in boende och aktiviteter i Sverige. Tydligen är intresset mycket stort för Rocklösas matvandring. Det blir spännande att höra mer när hon kommer. hem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0